عقد 7 تفاهم نامه در زمینه های مختلف در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی

در زمان برگزاری بیست وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت تکین کو موفق به عقد 7 تفاهم نامه با 8 مجموعه گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت تکین کو:

در سال جاری نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با حضور بخش اعظمی از شرکتهای فعال در تاریخ 27 اردیبهشت برگزار گردید. شرکت تکین کو نیز در این نمایشگاه همچون سایر شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تاپیکو به صورت مشترک در کنار این مجموعه بزرگ وزارت کار نسبت به معرفی توانمندی های خود به مراجعین و شرکت های بزرگ پرداخت.

علاوه بر رایزنی با شرکت های بزرگ وصاحب نام جهت ارائه خدمات بازرسی ، در حاشیه این نمایشگاه 7 تفاهم نامه در زمینه های مختلف جهت همکاری و ایجاد اشتغال در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و مهار تورم منعقد گردید. شرکتها و سازمانهای طرف تفاهم نامه به شرح ذیل می باشند

  1. بنیاد جهادگران کشور
  2. پژوهشگاه صنعت نفت
  3. سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
  4. شرکت آریا اعتماد البرز
  5. شرکت مهندسی پرتو آزمون آذر
  6. شرکت پایش صنعت پیشرو
  7. شرکت تامین گستر کیمیا پاسارگاد (مرکز نوآوری رادیناس) و موسسه بین المللی پژوهشی دانشگاه (داناوری)، رسانه ای

در زمان برگزاری نمایشگاه، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف شرکت با حضوری فعال از نمایشگاه به بازدید و نسبت به مشاوره و معرفی شرکت، جهت همکاری­های بیشتر با مجموعه های مختلف پرداختند و در زمینه های بازرسی فنی  و کنترل و همچنین مشاوره جهت افزایش کیفیت و بهبود عملکرد واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی، پیشنهادات خود را به این مجموعه ها ارائه نمودند.

نشست­های کارشناسان و مدیران در این نمایشگاه با مجموعه های هلدینگ بزرگ شستان- منطقه شرق و چابهار- پتروشیمی پارس- شرکت­های روسی و چینی- پارسیا گاز مصنوعات فلزی بازرگانی پتروشیمی منطقه شرق و چابهار توسعه پارک پتروشیمی مکران پتروشیمی بدر شرق و سینا- پتروشیمی مروارید پتروشیمی مسجد سلیمان و چندین شرکت بزرگ که قابلیت ارجاع حجم بالای کار با این شرکت را دارند صورت پذیرفت.